2024. Szeptember 26.

Építkezés a digitális ügyvitelben

Folyamatkezelés és automatizáció az ajánlattól a számláig

Szeretettel várjuk a digitális ügyviteli folyamatokra és tartalomkezelésre fókuszáló üzleti reggelinkre!

A mai gyorsan változó üzleti környezetben létfontosságú a vállalatok számára, hogy lépést tartsanak a digitális fejlődésben. Ugyanakkor ez az út sok kihívással van kikövezve, ami összefüggésben van a komplex informatikai környezetekkel, a gyakori erőforrás- és kompetenciahiánnyal, a mentális akadályokkal, illetve a tudatos építkezéshez szükséges alapvető módszertan és eszközök hiányával is.

A reggeli során bemutatjuk az általunk képviselt megoldási javaslatot, olyan kulcsfontosságú szakaszokra kiterjedően, mint az ajánlatkérés, megrendelés, szerződéskötés és számlafeldolgozás. Konkrét példákon keresztül, több mint 20 éves tapasztalattal a hátunk mögött próbáljuk megválaszolni a legfontosabb kérdéseket, amelyek szerintünk leginkább befolyásolják egy átfogó, tudatos vállalati digitális ügyviteli platform építésének sikerességét.

Program

ECM rendszer: Átfogó digitális ügyviteli platform - avagy miért nem elég 2024-ben egy dokumentum-/iratkezelő rendszer?
Lépésről-lépésre: A tudatos, moduláris építkezés fontossága és a benne rejlő lehetőségek
Ajánlattól a számla feldolgozásig: Összefüggő ügyviteli folyamatok felépítése a "szigetmegoldások" helyett
Átfogó kihíváshoz holisztikus szemlélet: Rendezettség és átfogó koncepcionális alapok kialakítása a folyamatokra és tartalmakra az egész cégen átívelően
Automatizált folyamatok: Esettanulmányok és példák bemutatása
Digitalizáció + keretrendszer + együtt gondolkodás: Szervezeti evolúció - túl az agilitáson?
Az emberi faktor: Mik a digitalizáció mentális akadályai, és hogyan segít ezen egy moduláris építkezés?
Szakmai közösség: Kérdések és válaszok, interaktív szakmai workshop, networking

Helyszín

IDA BISTRO (1013 Budapest. Ybl Miklós tér 6.)

Időpont

2024. szeptember 26. 9:30 - 11:30 óráig (regisztráció 9:00 órától)

Célcsoport

Informatikáért felelős vezetők

Előadó

Dezsényi Csaba
Vermes Zsolt
ELO Digital Office
Business Development Manager

Dezsényi Csaba
Dezsényi Csaba
Ovitas Kft.
architect & tech-sales
 
Kis Gábor
Kis Gábor
Ovitas Kft.
project manager & consultant

Előadás

 

Nyitó előadás

Vermes Zsolt a német ELO Digital Office magyarországi képviseletének üzletfejlesztési vezetője. Nagy nemzetközi cégeknél szerzett sokéves tapasztalatot termék- és üzletfejlesztés területen. Emellett saját céget is épített és vezetett évekig, mely IT tudás továbbadására szakosodott. Szakértelmét 2024-től az ELO-nál, a digitális tartalomkezelési megoldások piacán kamatoztatja.

Építkezés a digitális vállalati ügyvitelben

Dezsényi Csaba 2005 óta az Ovitas Magyarország Kft-nél dolgozik, jelenleg megoldástervező és fejlesztési vezető az ELO ECM (Enterprise Content Management) rendszer segítségével kivitelezett projektekben. Az Ovitasnál töltött évek során vállalati tartalom-, dokumentum- és folyamatmenedzsment területen volt aktív, eközben megtapasztalva a digitális transzformáció kihívásait – többek között a kutatás-fejlesztés, projektvezetés, tanácsadás, illetve értékesítés területeken.

A vállalati digitalizáció mentális kihívásai, avagy miért ragaszkodunk a papírhoz?

Kis Gábor 2000 óta dolgozik a szoftveriparban, szoftverfejlesztő, üzleti elemző, projektvezető és product owner szerepkörökben számos szervezetnél megfordult, megrendelői és szállítói oldalon, illetve versenyszektorban és államigazgatásban egyaránt. Az Ovitashoz érkezve az informatikai tudásán túl a munkahelyi mentálhigiénés képzettségének is hasznát veszi, hiszen a digitális építkezés egyik kulcseleme az emberi tényező.

Partnereink

ELO Digital Office Kft.
Ovitas

Regisztráció